
سلاممی خواستم ببینم برای ماهایی که دور از خانواده زندگی میکنیم چه راههایی هست واسه خدمت به پدر و مادر؟من خارج از کشور هستم و این دوری از انها و اینکه دیکه نمیتونم حضوری براشون کاری بکنم اذیتم میکنه شدید.مسافر + نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم تیر ۱۴۰۱ساعت 9:18 توسط جمع آسمانی ما | بخوانید...
ادامه مطلب