
سلاممی خواستم ببینم برای ماهایی که دور از خانواده زندگی میکنیم چه راههایی هست واسه خدمت به پدر و مادر؟من خارج از کشور هستم و این دوری از انها و اینکه دیکه نمیتونم حضوری براشون کاری بکنم اذیتم میکنه شدید.مسافر + نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم تیر ۱۴۰۱ساعت 9:18 توسط جمع آسمانی ما | بخوانید...
ادامه مطلب
سلاممن خيلي وقت هست از مطالب وبلاگتون استفاده ميكنم و واقعا از جمع آسماني تون لذت ميبرم.خيلي وقت هم هست كه دلم ميخواد مشكلم رو مطرح كنم و راهنايب دوستان رو داشته باشم و به دلايلي موفق نميشدم.حالا اميدوارم پست رو درست گذاشته باشم و سوالم مطرح بشه در جمعتونمن واقعا دغدغه ي درست كردن يه زندگي علوي و نوراني رو دارم براي خودم و خانواده ام ولي متاسفانه يا شايد هم...
ادامه مطلب