سلام
من خيلي وقت هست از مطالب وبلاگتون استفاده ميكنم و واقعا از جمع آسماني تون لذت ميبرم.
خيلي وقت هم هست كه دلم ميخواد مشكلم رو مطرح كنم و راهنايب دوستان رو داشته باشم و به دلايلي موفق نميشدم.
حالا اميدوارم پست رو درست گذاشته باشم و سوالم مطرح بشه در جمعتون
من واقعا دغدغه ي درست كردن يه زندگي علوي و نوراني رو دارم براي خودم و خانواده ام ولي متاسفانه يا شايد هم
وقتی چیزی رو به صلاحمون می دونیم اما والدین مخالفند چطور راضیشون کنیم؟ آیا ممکنه عاق بشیم...
ما را در سایت وقتی چیزی رو به صلاحمون می دونیم اما والدین مخالفند چطور راضیشون کنیم؟ آیا ممکنه عاق بشیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 17:34